squid s antivirem

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Středa Květen 24 13:04:55 CEST 2006

Denny net napsal(a):

>Zdravim,
>
>chtel bych se zeptat jak nainstalovat squid s antivirem (snad by to melo byt save_squid nebo safe_squid)

Ten je ale tuším placený - resp. free je jenom nějaká hodně omezená
verze. Nepamatuji si přesně, ale před rokem jsem to tady zkoušel (plnou
verzi na zkušební dobu). Konfigurace dost otřesná a složitá, výhodou
bylo, že se daly napojit různé antiviráky, A taky to umělo blokovat
"nevhodné" stránky algortmem analogickým k filtrování spamu v poště.
Nakonec jsme od toho upustili a používámé jiné řešení.

Pro domácí použití ale používám bez větších problémů kombinace squid +
clamav + squidclam (vše free). Je pravda, že to trochu zdržuje, protože
bedna které dělá firewall a cache je jenom zadýchané Pentium, ale na
druhou stranu to na běžné brouzdání bohatě stačí.