nastaveni spamassasinu

Martin Havlicek root.x na seznam.cz
Čtvrtek Květen 25 19:58:27 CEST 2006

Dobry podvecer,resim problem se spamassasinem ktery vice mene z
niceho nic zacal propoustet mnohonasobne vic spamu a to tim zpusobem
ze maily ohodnoti jako spam nic mene nejsou presunuty do spamboxu
presto ze posbiraji treba 15 bodu a na presunuti je potreba 5 ...
deje se to v podstate nahodne nektere maily do spamboxu padaji jine
ne :(.jen predestiram ze jine filtrovaci pravidlo nez 5 bodu na
presun nevedu stejne jako whitelisty a podobne veci ...

Nevite nekdo co s tim ??

Dalsi veci je to ze mi u spamassasinu selhava autolearning spamu a
hamu pochytal za rok provozu dost :( nic mene v logu se objevuje
autolearning=failed,bezi pod rootem a pristupova prava k bayes ma
nastavena ... nevite kde dal by mohla byt chyba ?? Jedna se o verzi
spamassasinu 3.0.4 ... Kdyz jsem prolyzal archiv konference tak jsem
jiz na tohle tema tady narazil,ale nejak jsem nepochytil vystup :(.

Dekuji za radu

Martin