noperm, cifs a špatné gid/uid

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pátek Květen 26 16:30:49 CEST 2006

Dobrý den

Pokud přimountuji něco ze samba serveru pomocí "cifs", tak mám problém s
uid a gid. Jelikož samba proti sambě použije "unix extension", tak na
přimountovaném disku jsou blbě uid a gid. Podle manuálu by mělo stačit
nastavit uid, gid a použít noperm. Bohužel i tak jsou na namountovaném
disku použity uid s gid serveru.

Samba na serveru je 3.0.10 a na clientu 3.0.22.

Co mám použít za parametry (asi jsem blbě pochopil man mount.cifs)?

Řešení typu překonfigurovat server nebo použít na klientu smbfs nejsou
úplně ideální (nebo lépe řečeno - poradil bych si s tím, ale zrovna toto
nechci).

Děkuji
Petr Špatka