amavisd-new ,jak donutit mazat podle blacklistu

Martin Havlicek root.x na seznam.cz
Pátek Květen 26 20:31:03 CEST 2006

Dobry vecer ,resim problem se spamem. Posledni dobou mi dochazi spam
ktery spamassasin bodove neohodnoti jako spam nic mene oznaci ho jako
"mozna spam" vzhledem k tomu ze pochazi z domeny ktera je na nejakem
blacklistu ,existuje do amavisu nejake pravidlo ktere dokaze zachazet
s timto typem zprav ?? Do mailboxu mi stale dochazi mnoho zprav
oznacenych jako tento "mozna spam" ,potreboval bych ho nekam lifrovat
aby nedochazel vubec do uzivatelskych mailboxu...prochazel jsem
dokumentaci amavisu a nic konkretniho ....

Dekuji