OpenVPN parametr push nepředá Windows stanici routování

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Květen 27 09:00:37 CEST 2006

Miroslav Benes napsal(a):
> push "redirect-gateway"
>
> Problém je ale v ukončování - po zavření spojení se zase zruší (default)
> routa, kterou vytvořilo OVPN, ale původní se už neobnoví.
> Takto se jako klient chová linux (FC4) i WinXP, čistě nainstalované.

Když jsem si s tím před časem hrál na W2K, tak jsem došel k názoru,
že to obvykle funguje jen v případě, kdy v počítači není víc než jedno
síťové rozhraní (plus příslušný TUN/TAP a loopback).
Jestli byla třeba síťovka a WiFina, tak už ten návrat zpět
v naprosté většině případu nefungoval.

	M.