instalace X bez X

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Květen 29 02:14:48 CEST 2006

Jan Bílek wrote:

> a DIALOG by nestacil? je v tom psan treba net-config utilita a je to
> dost interaktivni a pritom tomu staci konzole bez X
No to bude asi ten "zahadny jazyk, ktery nechapu" :-)
Cetl jsem man, ale dela to na me dojem, ze  lze vyvolat vzdycky jen jeden
"objekt" nebo "ovladac" toho dialogu. Ja bych rad mel neco, kde na jednom
miste bude treba 5 poli k vyplneni, pak nejake checkboxy nebo radiobutony a
nejake tlacitko OK a Storno, pripadne Zpet, Dalsi.
Net-config na serveru nemam, muzet mi soukrome poslat neco psane v Dialogu?
Jen abych videl ukazku, jak se to programuje. Muj mail je pod podpisem.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz