openVPN - pripojeni k SMB serveru

Petr Bartel bartel na irix.cz
Pondělí Květen 29 09:37:44 CEST 2006

DD,
nikoliv nutne zmenit na tun, jen jsem naznacil nazvy parametru pro tun,
takze podobne budou i pro tap, zasadnim rozdilem mezi tap a tun, je ze
tap je pro bridge rezim a propousti broadcasty a v podstate vse co se mu
na rozhrani dostane. Ovsem dle meho nazoru je o neco pomalejsi oproti
routovanemu spojeni nad tun. Pokud mate v siti funkcni server WINS je v
podstate jedno co budete pouzivat. V pripade vaseho pouzivani tap, by
broadcasty prochazet meli a tudiz mate pravdepodobne nekde chybku na fw.

P.S. pokud nekdo uzna moje info za mylne, necht me opravi, diky

S pozdravem
   Petr Bartel
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649