Zavadeni modulu v SuSE

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Květen 29 10:41:09 CEST 2006

Dobry den,

nemohl by mi nejaky znalec SuSE nebo podobnych distribuci poradit, jakym
zpusobem se maji ciste (tj. v souladu s "filozofii" architektury) zavadet
moduly pro ovladace, ktere nejsou nezbytne nutne pro boot ale potrebuju je
mit pro bezici system ?

Konkretne jde treba o ovladace SCSI radice, na kterem visi disk. pole +
moduly pro jeho filesystem, ktere nejsou pro vlastni start systemu nezbytne
(boot a root je na IDE) ale chtel bych je tam mit napriklad pred
boot.localfs ale logicky by tam mely byt i pred boot.device-mapper a
boot.md. Pritom skript boot.loadmodules je standardne zarazeny az po techto
skriptech.

Predpokladam, ze mi asi poradite dat je do initrd. Urcite to bude fungovat
ale me to pripada ponekud neelegantni - v initrd bych radsi videl jen to,
bez ceho nemuzu system nastartovat a ne nadstavbove ovladace, jejichz
mnozina se take muze cas od casu menit.

Muzu si taky pridat vlastni boot skript a dat ho tam, kam je potreba,
pripada me ale, ze tim treba zbytecne zasahnu do promyslene konstrukce,
kterou asi jenom dostatecne nechapu.

Poradi mi nekdo ?

M. Vancl