Zavadeni modulu v SuSE

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Květen 29 13:27:44 CEST 2006

Michal Kubeček napsal:

> /etc/sysconfig/kernel, proměnná MODULES_LOADED_ON_BOOT

> nezbytne
> techto
>
> Pořadí se dá ovlivnit úpravou řádku 'Required-Start:' na začátku
> skriptu. Potom by mělo stačit spustit insserv a on už si je srovná
> (pokud mu v závislostech nevyrobíte cyklus).

	To samozrejme vim. Mam ale za to, ze autori boot skriptu meli k
zarazeni boot.loadmodules (ktery se ridi promennou MODULES_LOADED_ON_BOOT)
az po boot.localfs nejaky padny duvod a neni rozumne toto poradi bez hlubsi
znalosti narusovat. Stejne tak ale verim, ze pri konstrukci skriptu museli
pocitat s tim, co potrebuju ja, tj. zavest nejake moduly mnohem drive, a
jenom moje neznalost zpusobuje, ze nevim jak to udelat dobre. Nebo jsem
prilis velky idealista ? Mam je opravdu nacpat do initrd ?

	M. Vancl