Zavadeni modulu v SuSE

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Květen 29 14:24:05 CEST 2006

On Mon, May 29, 2006 at 01:27:44PM +0200, Vancl Miroslav (QRIS) wrote:
> To samozrejme vim. Mam ale za to, ze autori boot skriptu meli
> k zarazeni boot.loadmodules (ktery se ridi promennou
> MODULES_LOADED_ON_BOOT) az po boot.localfs nejaky padny duvod a neni
> rozumne toto poradi bez hlubsi znalosti narusovat. Stejne tak ale
> verim, ze pri konstrukci skriptu museli pocitat s tim, co potrebuju
> ja, tj. zavest nejake moduly mnohem drive, a jenom moje neznalost
> zpusobuje, ze nevim jak to udelat dobre.

Jediný důvod, který mne napadá, je ten, že by adresář s moduly nemusel
být na kořenovém filesystému. Ale to by tak jako tak znamenalo
koledování si o problémy, protože pak by moduly potřebné k namountování
příslušného filesystému (a všeho, co se děje předtím) musely být taky
v initial ramdisku.

Pokud nechcete měnit pořadí spouštění boot.loadmodules, asi by bylo
nejlepší vyřešit to vytvořením vlastního skriptu, např.
boot.earlymodules, nadefinováním závislostí tak, aby se volal ve
správnou chvíli a jeho aktivací pomocí insserv.

							  Michal Kubeček