noperm, cifs a špatné gid/uid

Úterý Květen 30 01:03:37 CEST 2006

On Tue, 30 May 2006, Petr Špatka wrote:

> Díky. Takže můj dojem, že v mount.cifs je nějaká chyba je asi správný.

Podle mne to má trochu hlubší kořeny, než že by to byla jednoduše jen
chyba v mount.cifs.

Potíž je imho v tom, že si unix extensions prostě klient CIFS v jádře
hraje na NFS a zvysoka kašle na parametry uid apod., což ale nefunguje
v případě, že nejsou identifikátory na klientovi a na serveru identické.

Chtělo by to něco, co by umělo ty identifikátory podle zadaných kritérií
překládat (třeba trochu na způsob map_daemon a map_static, co uměl
linuxový userspacový NFS server).