instalace X bez X

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 30 01:58:54 CEST 2006

Jan Bílek wrote:

> Knoppix pouzivam, ale uz ne moc casto. Tak spravne je to
> netcardconfig. Nejaky kod je zde:
> http://cdd.debian-br.org/project/browser/people/si0ux/netcardconfig/netcardconfig?rev=995

Hmm, je to tak, jak jsem predpokladal. Dialog umi vzdy jen jednu vec. Bud
vstup, nebo checkboxy, nebo messagebox(ano,ne). Asi to udelam nejak podobne,
jako je webmin.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz