mutt makro

Petr Bartel bartel na irix.cz
Úterý Květen 30 14:59:32 CEST 2006

No tak tyto volby mam a mam je prihlaseni k odebirani. jen kdyz dam c
ktere mam predefinovane jako

macro index c "<change-folder>?<toggle-mailboxes>" "open a different
folder"
macro pager c "<change-folder>?<toggle-mailboxes>" "open a different
folder"

tak mi to skoci na prvni slozku nikoli na prvni slozku ve ktere je nova
zprava a to se pokousim nejak udelat.

Dekuji

S pozdravem
    Petr Bartel
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649