lm_sensors data do snmp

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Květen 31 10:20:24 CEST 2006

Martin Och napsal(a):
> Rozchodil jsem celkem bez problemu lm_sensors,
> a prikaz sensors hezky vypisuje teploty, napeti, otacky...
>
> Potreboval bych tato data ale cist na dalku, zameril jsem se na snmpd.
> Bohuzel v celem stromu neni ani carka o LM_SENSORS, ci necem aspon trochu podobnem.
> Prosim, nemate nekdo tuseni jak dostat ta sama data co vypise sensors do
> stromu snmp?

Takoveto (a jine) veci se daji resit celkem elegantne
za pomoci exec v snmpd.conf

napises si script(y), ktery ti z vystupu sensors vrati jen pozadovany
udaj (hodnotu) a pak do snmpd.conf pridas neco jako:

exec CPU_temp /cesta/ke/scriptu/cpu_teplota.sh
exec CPU_fan  /cesta/ke/scriptu/cpu_otacky.sh

Roman