virtual server & DNS

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Středa Květen 31 12:13:43 CEST 2006

On Wed, May 31, 2006 at 11:10:20AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Domnívám se, že Vámi podaná informace není zcela přesná... základní
> rozdíl je, že HTTP/1.0 tuto položku má v RFC1945 (mám za to, že je zde
> zmíněna, teď to hledat nebudu, případně je to nepsané "komerční" a všeobecně
> přijaté rozšíření, které bylo akceptováno dávno před schválením RFC
> popisujícím HTTP/1.1), ale není povinná a v podstatě se vůbec nic neděje,
> když se neuvede (s vyjímkou, že možná neobdržíte to, co byste rád za
> objekt)...

Host: v rfc1945 fakt neni. jestli je to nejake dlouho pouzivane "rozsireni"
tak to z toho stejne standard pred http/1.1 nedela.

> Naopak HTTP/1.1 definuje tuto položku jako povinnou a bez jejího
> uvedení má právo a server zpravidla reaguje chybovým kódem a hláškou Bad
> request.

server musi vratit chybovou hlasku. Host: je pozadovanym atributem. kdyz neni,
neni syntaxe http dotazu verze 1.1 spravna. proto <virtualhost/> bude skutecne
garantovane fungovat pouze s browserem a serverem verze http/1.1. muze
fungovat i s http/1.0, ovsem nikde neni specifikovano, ze musi.

mk