Klonování serveru

BuFran BuFran na seznam.cz
Středa Květen 31 17:23:20 CEST 2006

Dobry den,

  Rad bych se zeptal zdejsich odborniku, jaky zvolit postup, pokud
chci vyrobit naprosto totozny klon serveru co se disku tyce.
Instaloval jsem jej pres mesic a ted tu samou konfiguraci (s drobnymi
upravami) potrebuju jeste jinde. Vim ze by melo stacit zkopirovat
obsah / a vsech podadresaru, a nasledne zadani "grub-install /dev/hda",
jenze jak se to dela co se tyce zmenenych souboru, struktury ve /var atd.
Taky jak rucne na tom novem disku odstranit zaznamy lvm, protoze na novem
stroji bude jen jeden disk (lvm oblast bude mensi ...).

Nejaky dokument na toto tema by se hodil ... Nevim ale co kde hledat ...
Pripadne mozna jak "automatizovat" instalaci tak, aby vypadala zhruba
stejne ... (Debian 3.0r1 Sarge).

 Predem dekuji za cokoliv co mi pomuze (i klicova slova do mocneho Google)

--
S pozdravem,
 František Burian