Nechci v PC letni cas.

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Středa Listopad 1 09:17:23 CET 2006

On Tue, 31 Oct 2006, d.petr wrote:

> 	teď s návratem hodin na středoevropský čas se mi hnuly hodiny v PC.
> Nechci, aby se mi nahodile postrkoval čas v počítači podle rozhodnutí
> kdejakého blbého politika, chci mít jen správný středoevropský.

Hmm, tak trochu protimluv.
Spravny cas je prave cas "kdejakého blbého politika", v nasem pripade jde
o rozhodnuti Evropske Komise a toto rozhodnuti ma charakter zakonne
upravy.

Pozadavek mit ve stroji SEC bez prechodu na letni cas ma stejnou vahu jako
pozadavek mit ve stroji Julianske ci Majske casovani anebo cas Klingonu.
Tomu ovsem nikdo branit nechce a ani nemuze.

Smele do toho! :-)

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |