Apache 2.2, mod_ssl a subjectAltName

Ondřej OMYL Mach omyl na omyl.net
Středa Listopad 1 14:36:28 CET 2006

Zdravim,
    po vcerejsim upgrade apache mi prestalo fungovat siforvane spojeni
    na nej (resp. vubec se nespusti) - pri spousteni napise:

[warn] RSA server certificate CommonName (CN) `omyl na omyl.net' does NOT match server name

(coz je je pravda jmeno serveru skutecne neni omyl na omyl.net ale home.omyl.net, viz dale)

a odmitne na zadanem portu poslouchat (na "normalni" 8O klidne bezi....)

nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? na Inetu jsem googlil jak zbesilej, ale prisel jsem jen na to, ze to ma fungovat....
(a navic to az do vcerejska fungovalo :) )

Diky za kazdou radu/nakopnuti.
                                            Omyl

relevantni kusy konfigurace/certifikatu:

========

 Subject: C=CZ, ST=Czech Republic, L=Praha, O=neco, CN=omyl na omyl.net/emailAddress=omyl na omyl.net
 X509v3 Subject Alternative Name:
          DNS:home.omyl.net

========

 <VirtualHost 10.0.0.1:443>

 #   General setup for the virtual host
 DocumentRoot "/var/www/"
 ServerName home.omyl.net:443

=======

Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c