Nechci v PC letni cas.

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Středa Listopad 1 22:18:48 CET 2006

Dne st 1. listopadu 2006 19:51 Karel Dudasek napsal(a):

> Treba odecty srazek se delaji za 24 hodin a vzdy v SEC.
>
>                               Karel Dudasek

No, kdysy na debianu to fungovalo tak, že systém pořád běžel na tom
středoevropském, bez letního posunutí a v GUI se userovy zobrazoval nějak
posunutej, co to ale dělalo, nevím, nenastavoval jsem, jen vím, že to tach
chodilo...

--
Antonín Mička