mutt, offlineimap a spam filter

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Čtvrtek Listopad 2 00:00:47 CET 2006

On Wed, Nov 01, 2006 at 08:17:59PM +0100, Václav Štěpán wrote:
> Coz jeste dve jine varianty:
> a) SpamAssassin je sto brat v potaz preference uzivatele - takze byste
> mohl jen upravit jeho databaze (my to mame tak, ze SPAMy krmim nejaky
> skript a on se uz postara (neni nad to mit dobreho admina, ze :-)).
> b) vrazit bayes filter do procmailu - a filtrovat data predem.
> Pokud byste chtel obe kopie mailu, pak by se dalo delat si filtrovanou
> kopii bokem.

dekuju, bohuzel tohle jsou presne jedine dve moznosti co me take napadly.
spamassassin umi preference uzivatelu pro unixove uzivatele, nejsem si jisty,
jestli to lze nejak zaridit i pro neunixove uzivatele, protoze pouzivam cyrus
jako mda. procmail timto vypadava take.

mohu samozrejme krmit bayes pro cely server a asi to udelam, ale primarne me
zajimalo, jestli by sla vymyslet moje soukroma konfigurace se synchronizaci
remote a local mailboxu. primarne chci udrzet konsistenci a nechce se me delat
silenosti jako napriklad stahovat fetchmailem muj imap mailbox, pak to pres
procmail fitrovat do maildiru, rozbehnout nejaky maly imap server na lokale,
ktery by zpristupnoval tyto maildiry a pak na to rozbehnout offlineimap a
synchronizovat moje lokalni a remote imap mailboxy:) a to si myslim, ze by to
stejne nedopadlo podle mych predstav.

proto bych porad radsi nasel nejaky imap proxy daemona, ktery by umel filtrovat
data. jestli tedy neco takoveho vubec existuje. zatim jsem nic nenasel.

mk