overeni dig.podpisu mailu na serveru-postfix

Pavel Kroko Basak kroko na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:01:09 CET 2006

Dne čtvrtek 02 listopad 2006 00:53 Václav Štěpán napsal(a):

> Jestli jde o S/MIME nebo X.509 certifikaty, pak OpenSSL.

no v hlavicce je (testovaci mail z CA CZECHIA):
  micalg=sha1;
This is an S/MIME signed message

nebo (podepsano OpenPGP):

coz podle toho content-type: multipart/signed poznam ze je podepsana,
tim zajistim zakladni trideni a pak overeni tim OpenSSL jak rikate treba
z maildropu pred dorucenim do maildiru?