Nechci v PC letni cas.

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:34:49 CET 2006

Dne čt 2. listopadu 2006 9:27 Dan Ohnesorg napsal(a):

> Ono je to tak porad. Systemovy cas je obvykle v UTC a cas, ktery vidi
> uzivatel, se prepocitava. V zasade kazdy uzivatel muze mit cas jiny, podle
> toho jak si nastavi promennou TZ.
>
> zdravim
> dan

No, pokud vím, tak se mě to kdysi při instalaci ptalo na to, zda HW hodiny
běží v UTC a řekl jsem ne, a fungovalo to stejně. Párkrát mě naštvalo, že Win
s tím šibovaly.
Teď nevím, nainstalenej Danix updatovanej z debianu (dneska v podstatě
debian), bo jsem to potřeboval nainstalovat co nejdřív po kompletním upgradu
HW(neplanovaným, bo to porostě přestalo fungovat) , a tam se mě na to
instalátor neptal.

Jinak, mě se to líbí víc jak u Win, stroj běží pořád a netřeba rebootovat.
(WinXP neřeknou nani Fň a posunou, 98 aspoň varovaly)
Největší "chuťovka" byl NetWare, ten třeba na týden "zpomalil" hodiny a na
správný čas si "počkal", resp. "nechal se jím pomalu doběhnout".

--
Antonín Mička