Nechci v PC letni cas.

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Listopad 2 11:41:07 CET 2006

Jan Otte wrote:

> Podle me to je taky lepsi, ale posunovat to cely tyden, to znamena ze
> treba prvni den ma clovek hodne spatny cas. Treba kdyby se ten posun
> udelal behem noci co se posunuje cas tak pro uzivatele by byl cas v
> drtive vetsine pripadu spravny a system by netrpel skokem.
>
> Pokud bych si mel vybrat pouze mezi skok a posun pres cely tyden, tak si
> vyberu skok.

Mozna bychom se meli inspirovat u zeleznicaru. Na podzim vsechny vlaky
hodinu cekaji a na jare zase spoje, ktere maji behem one inkriminovane
hodiny vyjet proste nevyjedou.

Takze bychom meli proste na podzim na hodinu vypnout pocitace a na jare
zrusit ulohy naplanovane na onu hodinu. :-)
Treba by si pak konecne nekdo vsiml, ze prepinani na zimni a letni cas
je ptakovina.

Libor