Defragmentace Windows partition pres Linux.

Pavel Vedral pve na incad.cz
Čtvrtek Listopad 2 13:47:08 CET 2006

Já to tak  udělal, ale stejně je ten defragmentátor dost neúčinný. Zatím
tam mám FAT32, protože to občas montuji k Linuxu a podporou pro NTFS si
nejsem úplně jistý.

P.

Pavel Kroko Basak napsal(a):

> tak tohle bych resil tak ze bych proste nekam presunul nejake vetsi veci
> jako zalohy DVD atd. a pak bych nechat ten disk defragmentovat tim co
> je ve woknech, no a pak bych to jen nakopiroval zpet, pokud by se ty
> soubory pak kopirovali najednou jako ze by se tak delo, tak by dalsi
> fragmentace nevznikla, teda do te doby nez ten disk zacnete bezne
> pouzivat samozrejme
>
> trochu OT:
> proc vlastne tam mate FAT a ne NTFS kdyz mate win XP ?
>
> PB...

Ing. Pavel Vedral                              tel.: +420 241 721 059
INCAD s.r.o.                                         +420 241 721 545
U krcskeho nadrazi 36                           GSM: +420 724 084 800
140 00  Praha 4 - Krc                           fax: +420 241 470 359
Czech Republic                                  ICQ:        167638851
http://www.incad.cz/                          email:     pve na incad.cz