interni ctecka SD karet

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe-ecs.cz
Pátek Listopad 3 10:31:38 CET 2006

Zdravim,
mam notebook (Compaq nc6120) s integrovanou cteckou karet, kterou nemohu
rozchodit. Ctecka je (lspci):
Generic system peripheral [0805]: Texas Instruments PCI6411, PCI6421,
PCI6611, PCI6621, PCI7411, PCI7421, PCI7611, PCI7621 Secure Digital (SD)
Controller

jadro mam distribucni (debian testing, 2.6.17-2-686). Podle dokumentace
mam natazene moduly sdhci, mmc_core a mmc_block. dmesg mi vypise, ze
ctecku nasel:
mmc0: SDHCI at 0xd000a000 irq 233 PIO
mmc1: SDHCI at 0xd000b000 irq 233 PIO
mmc2: SDHCI at 0xd000c000 irq 233 PIO

Takze se zda, ze je vse v poradku. Jenze pokud do ctecky strcim kartu,
tak nic - v logu nikde nic, tvari se, jako by ta ctecka ani
neexistovala. V /dev ale zadne mmcx zarizeni neni jen v /sys Tak si
rikam, jestli to neni tim, ale nenasel jsem, jak ta zarizeni vytvorit
(pokud je to nutne).

nevite, jak na ni, prosim?

--

S pozdravem