RAID, chybejici SWAP, pad sluzeb

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Pátek Listopad 3 13:15:09 CET 2006

Zdravim, mam takovy problem na jednom serveru se mi rozpadlo RAID 1 pole.
"Jen" 2 oddily ze 4. Ten rootovskej a swap. Pri pokusu obnovit RAID
pole, znovu pripojit oddeleny mirror mi zmizlo pole se swapem. Od te
doby mi padaji sluzby, nemuzu se tam uz ani pripojit pres ssh. Myslite
ze je problem spis v tom ze zmizel swap nebo v tom ze by mohlo RAID pole
zacit uplne vypovidat sluzbu ?

btw. nevim jak ten swap dostat zpet, tak me napada vytvorit jedine uplne
novy oddil pro swap, ale nevim pak jak za behu rict systemu at zacne
zapisovat na ten novy swap ?

Diky za kazdou radu.

Milan Koudelka