nefunguje siet-3c900,Fedora5

c0re . c0re na inMail.sk
Sobota Listopad 4 20:12:06 CET 2006

Zdravim, nainstaloval som si na jednom pc Fedoru5.
Sietovu kartu mam 3Com Corporation 3c900 10BaseT [Boomerang].
IP adresa je pevne pridelena. Ping sam na seba funguje, ale
na iny pc v domacej sieti nie. (siet nedostupna).
Firewall je vypnuty. Predtym bol na pc RedHat9 a siet fungovala.
Aj v Live distribucii Slax siet funguje.
Viete ma niekto nasmerovat, co este vyskusat? Dakujem.

K domene EU rok webhostingu za 4.998 Kc ZDARMA
Objednejte si u nas novou EU domenu nebo si k nam
preregistrujte jiz existujece EU domenu a my Vam jako darek
dame webhosting na 1 rok,v hodnote 4.998 Kc, zcela ZDARMA.
www.czechia.com