nefunguje siet-3c900,Fedora5

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 6 16:00:55 CET 2006

Miroslav Pragl napsal(a):
> mel jsem podobne neidentifikovatelne problemy v RH8. Pomohla vymena
> sitovky, nicmene "vadna" v jinem pc/os fungovala. DOkonce se "vadna"
> chytla po navratu do systemu (jiny PCI slot). Nemel jsem ale cas to
> resit ... :/
>
> MP

Mě se zase s Realtekama stávalo pokud jsem měl propojené 100M a 10M a na
druhém konci byly windows tak to někdy zatuhlo a pomohlo pouze HW reset,
prostě ty windows tu kartu nějak zlbly a ta se přepla na 100M což s 10M
kartou na druhém konci nefunguje.

Pod linuxem na obouch koncích to nikdy neudělalo, odstranil jsem to tak
že jsem kartu natvrdo v její EEPROM přepnul na 10M.

Takže skontrolovat co je na druhém konci a zda aspon ta karta vysílá.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Čeho je třeba, abychom dobyli ženy? Ničeho. Stačí, necháme-li se dobýt.
Muž nikdy nevolí. Myslí, že volí, zatím je volen. Muž, jenž se dvoří ženě,
nesnaží se jí zmocnit, nýbrž dá jí prostě příležitost, aby se ho zmocnila
ona.
		-- Pitigrilli