detekce cdrom

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pondělí Listopad 6 20:20:06 CET 2006

Prosim o radu. Po upgradu z FC5 na FC6 nemuzu pristoupit k zadne cd
mechanice. Uz jsem hledal, co by to mohlo byt, na nic jsem ale neprisel.
Zkratka se ani nevytvori device, kdyz ho vytvorim rucne,tak medium
primountovat nemuzu. Jadro obe mechaniky pri bootu detekuje, tak nevim.
Vazne nevim kam sahnout. Treba to dela nektera z tech novinek,
udev,dbus,hal, ikdyz zase takove novinky to nejsou. Treba lshal mi ani
jednu cdmechaniku nevypise. Ale hal by se mel snad veskere informace
dozvidat od udev, jestli tomu dobre rozumim. Kazdopadne je to najednou
hrozne neprehledne. Snad nekdo poradi. Diky

Michal Vojan

Tohle je vsechno, co jadro pri bootu vypise o zarizenich na IDE:

Probing IDE interface ide0...
hda: Maxtor 6Y080L0, ATA DISK drive
hdb: TOSHIBA DVD-ROM SD-M1712, ATAPI CD/DVD-ROM drive
ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
Probing IDE interface ide1...
hdc: SONY CD-RW CRX140E, ATAPI CD/DVD-ROM drive