image systemu

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Úterý Listopad 7 11:29:49 CET 2006

Delam to pres tftp a dhcp.
Obsah iso obrazu jsem rozbalil do slozky a nakopiroval pxelinux.0,
nastavil dhcp a tftp. (perfektne to bezi
i s win programkem tftpd32, ktery obsahuje jak tftp sever tak i dhcp server)

pxelinux.cfg/default

ten obsahuje
Display images
SAY DEFAULT is now bzImageb

DEFAULT bzImageb

LABEL bzImage6
    KERNEL bzImage6
    APPEND initrd=ramdisk.gz ramdisk_size=65536 root=/dev/ram0
LABEL bz26135
    KERNEL bz26135
    APPEND initrd=ramdisk.gz ramdisk_size=65536 root=/dev/ram0
LABEL bz26147
    KERNEL bz26147
    APPEND initrd=ramdisk.gz ramdisk_size=65536 root=/dev/ram0
LABEL bzImageb
    KERNEL bzImageb
    APPEND initrd=ramdisk.gz ramdisk_size=65536 root=/dev/ram0
LABEL bzImagel
    KERNEL bzImagel
    APPEND initrd=ramdisk.gz ramdisk_size=65536 root=/dev/ram0

PROMPT 1
TIMEOUT 600
ONTIMEOUT bzImageb

F1 images
F2 preimage
F3 startup
F4 disclaim

Pres tftp se natahne ramdisk, ktery ma 13MB.
Startovani toho linuxu nekolik sekund.

-- Filip Flajsar