nefunguje siet-3c900,Fedora5

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 7 14:29:15 CET 2006

c0re . napsal(a):
> docital som sa na nete, ze treba skusit prelozit jadro,
> aby obladac ku karte nebol v jadre, ale ako modul.
> Chcel som prelozit jadro dodane s FC5, ale mam pri preklade nejake chyby:
>
> [root na c0re 2.6.15-1.2054_FC5-i586]# make clean
> scripts/Makefile.clean:17: /usr/src/kernels/2.6.15-1.2054_FC5-i586/drivers/infiniband/ulp/srp/M akefile: Adresár alebo súbor neexistuje

A existuje ten soubor ?

A máte vůbec nainstalované zdrojové kody od jádra ? Mě to připadá podle
cesty jako by jste tam měl pouze nainstalovaný balíček s hlavičkovskýma
soubory (*.h)

PS. Jsou tam v tom stromě soubory s příponou "c" (*.c)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Před tím, co za mnou jde, prchám, co uniká, sleduji stále.
		-- Publius Ovidius Naso