Druhy X-server pro Myth-TV?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Listopad 7 20:03:43 CET 2006

Zdravim!

> # X -config televize.conf :1 >nejky.log 2>&1 &
> jestli si tam chcete pro zacatek rucne prihodit xterm
> # xterm -display :1&

Nikdy jsem se s touto Epii nepotkal, ale velmi by mne prekvapilo, kdyby
neco takoveho fungovalo -- pokud spustite dva X servery na stejne
videokarte (a treba i jejich ruznych vystupech), tak se o kartu
poperou a v lepsim pripade si ji jen navzajem vypnou :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"I invented the term Object-Oriented, and I can tell you I did not have C++ in mind." -- Alan Kay