dotay na TB

Pavel Pivonka pavel.pivonka na centrum.cz
Středa Listopad 8 09:44:09 CET 2006

Ahoj, potrebuji poradit s ThunderBirdem.  Potreboval bych nasledujici.
1) Když mám rozepsanej mail a treba chcipne notas, tak abych ho pak
nasel. Jde o to aby se treba kazdou minutu ukladal
2) zmizelo mi podokno nahledu v dolni polovine. Ani nevim jak Kde v menu
najdu a vratim ho tam?
3) Kde nastavim aby moje odpoved byla nahore a nikoli dole, jak je to
defaultne
4) Chci odesilat maily i kdyz nejsem online. Normalne mi to rekne, ze
nemuze kontaktovat SMTP a mam smulu. Ja bych chtel aby si je automaticky
dal do nejakeho folderu a jakmile bude online, tak je poslal

Dikz Pavel