Boot linuxoveho instalacneho iso image z usb disku

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Čtvrtek Listopad 9 22:40:22 CET 2006

Dne čtvrtek 09 listopad 2006 12:14 msk.conf napsal(a):
> Ahoj.
>
> Trapim sa uz tyzden s $SUBJ.
>
> Upravujem custom instalacku stareho RH72 tak, aby sla nainstalovat z USB
> sticku. Mam k dispozicii ako samostatne subory, tak bootovatelny ISO image,
> ktory z cdrom nainstalujem v pohode. Problem je ale nainstalovat to z usb
> disku. Skusal som skopirovat iso image na stick priamo (dd if=image.iso
> of=/dev/stick), ale stick nebootoval. Potom som skusal pouzit
> syslinux+memdisk, iso sa natiahlo do pamati, napisalo, ze booting ... a
> dalej sa ani nepohlo.

> [...]

Mně se povedlo na to narvat normální GRUB (do device-map přidáš třeba hd3 na
sda a pak ho nainstaluješ). Do configu pak tomu normálně vnutíš jádro a
initrd... Ovšem já s tim mám ten problém, že initrd nechci a nevim co předat
do root parametru, takže mi naběhne jádro a končí panicem a nevim co s tim :(
mno, ale instalačky tohle většinou nechtěj, takže by ti tohle mělo projít...
přeju hodně štěstí.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \