Apache CGI

Neděle Listopad 12 18:53:24 CET 2006

On Thu, 9 Nov 2006, Martin Mancuska wrote:

> Dobry mam apache2 a vlastny CGI script v C.
> Pokial ho spustim v prehliadaci vykona sa my dva krat.
> Neviete niekto preco

Nevíme. Objednaná křišťálová koule stále nedorazila.

V prvé řadě se podívejte do logu (RTFL = Read The F... Logs!), jestli
na něj náhodou ten prohlížeč neleze dvakrát. Už jsem zažil takové, co na
každé URL nejdřív poslaly jeden dotaz typu HEAD a pak teprve druhý typu
GET. CGI-čko se pak samozřejmě spustilo dvakrát.

Jak vlastně víte, že se ten program spustil dvakrát? Zkusil jste ho pustit
ručně (jednou), jestli se náhodou jeho spuštění nezdvojí nějak interně
(ne že bych to někdy viděl, ale dovedu si to představit...)?