Bootování Linuxu z flashky - co dát do root=?

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Pondělí Listopad 13 05:18:40 CET 2006

Dne sobota 11 listopad 2006 15:51 Miroslav Benes napsal(a):

> Flaska běhá .. ale jak ? Je zakompilovaná nebo používá moduly ?

Zakompilovaná.

> On bude s pravděpodobností >= 100% nějaký rozdíl i v tom, co se vypisuje
> na konzolu. Akorát by musela být snaha to pořádně přečíst a porovnat.
> Tip1 : běžící varianta to bude mít v dmesg
> Tip2 : pro tuhnoucí variantu bude užítečný parametr jádra "vga=ask" (+
> nastavení menšího písma)

To co vyhodilo to jádro z flash linuxu po kernel panicu je stejná hláška, jako
to, co se objeví v dmesg na běžícím Linuxu po připojení flashky do USBčka.

> Můžu vědět proč ? Je to nějaká zarytá averze, špatná zkušenost nebo jen
> neznalost ?

Mno, neznalost a lenost... Hlavně si nejsem jist, zda by to vůbec pomohlo, pač
pokud nezabere to sleep, tak bez ramdisku by byl výsledek asi stejný...

Asi si počtu tedy :-) díky.
--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \