Filtrování uživatelů v sendmailu

kiwi.fon.tis na atlas.cz kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Listopad 14 10:22:43 CET 2006

Zdravím všechny
      Mám nainstalovaný a rozchozený (uffff) sendmail s Spamassassinem (přes libmilter). Tento server slouží pouze jako relay pro moji doménu. Další server na který je ze sendmailu posílána pošta je Lotus Domino server, kde mám nastavené pravidlo (z dřívějška, kdy jsem spamassassin neměl), které vrací odesílajícímu serveru zprávy s adresáty které nezná (tedy sendmailu). Tento stav nechci, protože se mi vrací z domina na sendmail nedoručitelná pošta a zahlcuje poštovní schránku postmastera (root). Lze nastavit něco podobné jako v dominu i v sendmailu (nebo nějaký milter) který by odmítal jakoukoliv jinou poštu než pro známé uživatele (třeba nějaký texťák s platnými e-mailovými adresami)?

      Michal Ježek