Filtrování uživatelů v sendmailu

Roman Beitl beitlr na gw.krasno.cz
Úterý Listopad 14 10:52:56 CET 2006

DD,
presne tohle jsem rozjizdel cca 3 tydny zpet, pouze na Postfixu. Moje
reseni: spusteny LDAP server na Dominu, pres skript se denne stahuje
seznam uzivatelu na smtp branu, ktery se pak uklada do souboru
relay_recipients - vsechny ostatni e-mail adresy pak odmita. Problem je
pouze se skupinami, ty jsem musel definovat rucene.

Cerpal jsem zde(je tam i reseni pro sendmail tusim):

http://lists.mailscanner.info/pipermail/mailscanner/2006-February/058413.html

--
Roman Beitl