Re: Filtrování uživatelů v sendmailu

kiwi.fon.tis na atlas.cz kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Listopad 14 16:53:26 CET 2006

Díky za rady.
Bohužel, ale tento milter je za peníze :-((( Ne že by to bylo až tak moc, ale není ani možnost si to vyzkoušet. Zkoušíme milter http://www.snertsoft.com/sendmail/milter-abook/ avšak nějak se nedaří. Hlásí tam jakousi chybovou hlášku. Zítra budem pokračovat.
To co psal Roman DAVID je bohužel nefunkční neb je to cesta opačná, tzn. filtruje kdo může relayovat a ne komu může být poslán e-mail (aspoň nám to psal sendmail v logu).
Řešení prostřednictvím mailscanneru (dle Romana Beitla) jsem zatím nevyzkoušel, protože tam nevidím tu možnost filtrování na základě existance příjemce. Skript importující přes LDAP uživatelské adresy jsem si upravil k obrazu svému a ten mi funguje. Bohužel zatím nevím k čemu mi bude :-)