Fwd: Re[2]: postfix a smtpd_recipient_restrictions

m.donicova na gmail.com m.donicova na gmail.com
Středa Listopad 22 08:51:43 CET 2006

Dobrý den,
21. listopadu 2006, 21:27:01, napsal jste:

> z dokumentace k postfixu:

> IMPORTANT: If you change this parameter setting, you must specify at least one
> of the following restrictions. Otherwise Postfix will refuse to receive mail:

> reject, defer, defer_if_permit, reject_unauth_destination

> proste smtpd_recipient_restrictions vyzaduje jednu z techto voleb. zatim to
> mate jako openrelay pro kohokoliv, kdo ma dobre nastavene dns.

> mk

Dekuji za odpoved, muzete mi nekdo ukazat jak ta pravidla nastavit,
abych omezila spam a zaroven se nestalala open relay.

--
S pozdravem,
 m.donicova na gmail.com

--