mountovani zdroju z Win XP Home

Vitezslav Kotrla vitko na post.cz
Středa Listopad 22 20:13:27 CET 2006

Zkus se podívat, jestli ten účet není zamčený. Trápil jsem se s tím
minulý týden a podle všeho to byla příčina (Navedl mě na to až kolega,
já sám jsem ten účet hloupě smazal a vytvořil nový se stejným názvem, s
tím už se to chytlo).

> A nemá být v těch parametrech ještě nějaký přepínač, který určuje, že se smb
> client následně zeptá na heslo?

To není problém, mě stačilo -o username, na heslo se to potom zeptalo
samo.

V.