OT: Omezovani rychlosti O2 cdma

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Čtvrtek Listopad 23 23:12:06 CET 2006

Preji pekny den,

pri vzdalene sprave serveru pres ssh mi zacalo posledni mesic vaznout
spojeni pri pripojeni pres O2 cdma. Udelal jsem si tedy nekolik testu tim,
ze jsem na serverech postupne menil porty na ssh pripojeni a vypada to, ze
vsechny porty jsou od poskytovatele O2 pres cdma hodne priskrcene, vyjma
portu 80.
Stahovani souboru na tomto portu mi chodi normalne, tedy nejakych 50-80
kB/s, ale na ostatnich portech - standardni ssh 22 nebo ftp jede kolem 2-3
kB/s a vysoke porty treba kolem 21000 dokonce max. 600 B/s.

Nezkousel jsem jeste porty 5900 pro VNC a 3389 pro RDP, ale pripojeni pres
VNC a RDP v praxi taky zadna slava.

Nevite nekdo, zda jsou opravdu tyto porty tak drasticky priskrcene nebo mam
hledat chybu jinde?

Diky, Honza.