OT: Omezovani rychlosti O2 cdma

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pátek Listopad 24 14:36:06 CET 2006

> Takze nezbyva nez na port 80 hodit SSH :-)

Jo, to jsem prave vcera zkusil, kdyz to cdma chodilo jak snek, potreboval
jsem pretahnout jeden soubor. Shodil jsem apache a nahodil na chvili na 80
ssh. A ouha - z 2 kB/s bylo razem asi 50kB/s. :-)

Jinak - ja tady zatim nemam jinou volbu, mam cdma 21 mesicu a co jsem po asi
2 mesicich problemu zpocatku nasadil yaginu, tak chodilo velice slusne v
rozmezi 70-140 kB/s. I podle technicke podpory neni ta btska moc vytizena,
takze tam uzivatele dosahuji v prumeru 900 kbps. Ale ten posledni mesic je
to hruza hruzouci. S TP jsem mluvil asi 3x a musim rict, ze byli celkem
vstricni a sledovali a merili a restartovali bts apod. kusy. Podezreni padlo
i na modem, mam uz druhy, prvni vydrzel asi rok. Oba gtrany. Ale pri testu v
jine lokalite to chodilo celkem vpohode.

A prave vcera, kdy uz jsem toho zacinal mit dost a zkusil ty porty na ssh
jsem videl, ze port 80 celkem jede. O FUP vim, ale nezdalo se mi, ze by tak
silene orezali standardni porty pro ssh, ftp, vnc a rdp. Pri tom uz se
velice spatne pracuje. Ale asi to tak bude, protoze vsechno tomu odpovida.
Jedine, ze by se opravdu gtran zblaznil a filtroval si to sam. :-)

Honza.

Daląí informace o konferenci Linux