postfix a smtpd_recipient_restrictions

Ondrej Cecak ondrej.cecak na linuxsoft.cz
Sobota Listopad 25 00:07:03 CET 2006

Dne čt 23. listopadu 2006 19:33 Tibor Pittich napsal(a):
> Lubor Kacian, 23.11.2006 19:22:

> áno, poradí. ak nie priamo, tak môže pomôcť napríklad
> http://fuzzyocr.own-hero.net/.

> problém "boja proti spamu" je niekde dosť inde ako v obsahu tela správ..

Nemluve o tom, ze vas nikdo nenuti provozovat spamassassin pouze lokalne,
takze blacklisty klidne mohou zvysovat spamove score. Vyhod to ma nekolik,
treba pak nemusite vecne whitelistovat freemaily a mail servery
zakazniku/klientu/...

--
Ondřej Čečák