OFF TOPIC: Packet Frame Grouping

petr.kadanik na rtyne.net petr.kadanik na rtyne.net
Středa Listopad 29 00:13:15 CET 2006

Zdravim,
měl bych tu možná trošku specifický dotaz, tak nevím jestli se
úplně hodí do tohoto fóra.

Mám tu problém na bezdrátovém spoji (Axxceleře 5.8G), jakmile
přes ni teče víc než cca 500-600 paketů/s, tak to ten procák
uvnitř přestává stíhat, na obou koncích za pojítkem router
gentto linux. Spoj se poté začne chovat velmi nestabilně, hlavně
VoIP apod.

Vím, že existuje MikroTik Packet Packer Protocol (M3P), což by se
hodilo přesně na tento problém. Ale tohle jede bohužel jen na
RouterOS...

Pátral jsem jak to udělat na open platformě, moc jsem toho
neobjevil, jen poměrně zajímavé čtení na:
http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Papers/Packet.Frame.Grouping.html

Snad něco exituje i pro GNU Linux, potřeboval bych navést správným
směrem....

Děkuji za každou odpověď.

Předem díky, Petr.