Distribuce s Lokiwall

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Čtvrtek Listopad 30 20:04:32 CET 2006

Dňa Po 27. November 2006 09:56 Karel Salavec napísal:

> Nevylucuji, ze jsem dokumentaci nepochopil zcela presne, ale ...
> Muj hlavni problem je v tom, ze v DMZ onoho zakaznika jsou servery
> poskytujici radu sluzeb. A ony sluzby maji byt pristupne pres oba
> providery. Coz, IMHO dle dokumentace, shorewall neumi.
> Pokud se mylim, pak prosim o korekci.

Nemam DMZ, ale pop3, ftp, web, openvpn su pristupne na lubovolnom z oboch
rozhrani a nie je problem.
Chvilu to trvalo doladit (subory masq, tcrules, providers) , ale chodi to.

postupoval som aj podla :
http://www.shorewall.net/MultiISP.html

L. Kacian.