***SPAM*** Re: Kousnuta sit

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pondělí Říjen 2 10:51:29 CEST 2006

> chipsetem nforce410 s integrovanym vsim moznym.
> napevno IP adresu, ale neni pouzita a
> uz se mi dvakrat stalo, ze prestala
> Nefungoval ani jiny traffic. Poprve jsem
> kongiruraci a nez hledat chybu, bylo
> jsem nejdriv zkontroloval switch,
> vypnout iptables. Nepomohlo.
> diody na klavesnici a server byl tuhy.
> Kdyz se divam do messages, tak prvni divnou
> intervalech opakuje:
>
> Proc radsi nepouzivate tu Intel sitovku. Urcite ma mnohem
> lepsi drivery.

On ten stroj mimo jine ma slouzit jako zalozni firewall. Jsem tu sam, tak to mam pripraveno pro pripad vypadku naseho firewallu. Uzivatel strci kabel s cervenym koncem do cerveneho portu na switchi, prihlasi se, spusti se pruser.sh a mame funkcni firemni firewall. :-) Ale na to potrebuju obe sitovky a ta Intel je taky potreba.
Uz jsem nasel jiny stroj, ktery nema nvidia chipset, takze ho pouziju.

Diky vsem

TNX