Virtualizace na linuxu

Dan Barcot barcot na grey.cz
Pondělí Říjen 2 18:08:55 CEST 2006

zdravim, omlouvam se za pozdni reakci, odebiral jsem prispevky pres
Google a ten tam ma s linux.cz nejake problemy. Chodi jen zlomek zprav

zz wrote:
> no vmware je fain osobne by som zvazil ESX ma vykonnejsiu virtualizaciu
> a za priplatok alebo v najvyssej verzii failover.

vzhledem k tomu, ze tam pobezi veci jako ftp, proxy tak se mi zda free
vmware server jako dostacujici. (any comments?):

Co si u nej nejsem uplne jisty, jestli je mira izolace jednotlivych vm
takova, ze lze povazovat rozdeleni jednotlivych funkci do vm za
smysluplne. A to bez VMWare tools nebo s nimi

Dan