MPlayer, XV a xrandr na S3 Savage

iko iko na kamarad.cz
Úterý Říjen 3 12:51:09 CEST 2006

Zdravim,

mam na stole starsi notebook NEC Versa, graficka karta S3 Savage, linux
CentOS 4.4 (aktualizovany). Problem mam pri prehravani videa cez mplayer
cez XV ked prepnem rozlisenie cez xrandr. Prehrava mi v pohode, ale ked
potrebujem prepnut na tv-out, musim dat nizsie rozlisenie (800x600),
pouzijem xrandr -s 800x600 a odvtedy mi uz nefunguje vystup cez XV.
Nahodi cierne modre (overlay) okno a nic v nom. Obcas este niekde inde
cez to cierne okno bez ramikov. Mplayer ziadna chyba, prehrava, len nic
nevidiet. Cez X11 samozrejme ide, ale je to strasne pomale. Google mi
nic poriadne neporadil. Nema niekto nejaky napad?

diky
iko