***SPAM*** Re: Iny environment pre kazdeho usera

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Říjen 4 14:25:22 CEST 2006

Jan Kunder wrote:
> Vdaka *pekne* za mail, ale gdm nie.
> 1. gdm = GNOME a s gnome nie som kamarat (skor ho teda nepoznam, nemam
> nejake pozit. ani neg. skusenosti) (uznavam, fobia z neznameho a malo
> casu :)
> 2. pokial viem, gdm =+gconf2 a to je cosi na sposob win a registrov -
> mylim sa?
> 3. v kdm viem nastavovat kopec bezpecnostnych veci (kto moze shutdown,
> kt. useri sa zobrazuju UIDmin az UIDmax, kt. useri sa mozu prihlasit,
> mam deny aj permit userov a pod. volby) Viem toto aj v gdm?

Jen FYI: gdm!=gnome. gdm nema registry. gdm ma i kopec bezpecnostnich veci.

Napr. v MythTV, kde se casto resi jak automaticky prihlasit usera do
(Qt/KDE) desktopu se bezne doporucuje GDM, ktery tuhle featurku ma.

Petr